neděle 16. června 2013

Kosmetická statistika

Krásný víkend všem, 

doufám, že se máte skvěle a stejně jako já si užíváte krásného počasí (konečně!). 

Články spotřebováno/nakoupeno dělám hlavně pro sebe. Tentokrát jsem vynechala nudné věci jako Balea sprcháče a podobně a mám tady spotřebu osmi celých balení... ehm, nic moc.



Dark sugar Urtekram mi moc vyhovoval. Víc než heřmánkový Urtekram. Dobře pěnil a měla jsem po něm krásné jemné a nadýchané vlasy. Nevysušoval a přitom dodal objem. Brousím si zuby ještě na Rhassoul Urtekram, takže tenhle si zatím nekupuju znovu, ale byl moc dobrý.

Dermacol krajkový pudr není nic zvláštního, ale po dlouhé době vypotřebovaná dekorativka. Jupí. Takže jsem ho sem musela dát. Přijde mi, že trochu dělal masku, musela jsem mít lehkou ruku při nanášení. Navíc mám už jiné favority (ehm, Nyc) z drogerie a zásobu nejrůznějších pudrů čekajících na vyzkoušení, takže si ho znovu nekoupím.

Carmex balzám na rty - ve Švédsku mě zachránil, když jsem měla do krve rozpraskané rty. Mazala jsem si ho i na odřený nos při rýmě a taky super. Teď mám tyčinku, ale při rýmě si znovu koupím kalíšek.

Clinique spot treatment je můj oblíbenec, z Anglie jsem si už dovezla nové balení. Doporučuju.


Bioré mycí pěnu jsem původně hodnotila přísně, teď musím kajícně uznat, že byl o dost lepší než 
O´slee, které používám teď. Myl a voněl pěkně.

Bioderma micelárka je další nudná stálice, v zásobě mám další dvě.

Yves Rocher chrpový dvoufázový odličovač je moje asi třetí balení, teď jsem si ale koupila hydrofilní odličovací olej a dělá mi stejnou službu. Nepočítám s tím, že bych se k němu ještě vrátila.

Lumene tonik jsem původně taky trochu pomluvila, ale zpětně musím uznat, že byl taky lepší, než jiné, které používám teď.


A tady jsou některé novinky. Samozřejmě jsem jsi vzpomněla na nejmíň tři věci, které jsem na fotku zapomněla přidat, takže jen taková ukázka. V dubnu jsem se celkem krotila, to jsem si koupila jen nějaké tělové spreje v Anglii, ale v květnu jsem se zase rozjela a ještě mám na cestě baliček ze Silk Naturals a Hairbeauty.

No nic, jdu jako obvykle zpytovat svědomí a nebo kouknout na blog k viennettce a nebo trb:)

Bibi

4 komentáře:

  1. notojono... podle mě si toho moc nekoupila. a zajímalo by mě, co to je v pravém dolním rohu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě působí ta všeobecná šetřící nálada, kterou vídám na každém druhém blogu. A taky mám malou koupelnu.
      Je to objednávka z Meow cosmetics... vidíš, ještě mám na cestě jeden minerální makeup:)
      Bibi

      Vymazat
  2. Ahoj používáš Old spice?Já jsem slyšela,že pánské spreje jsou lepší proti pocení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teď nějak došel můj, tak jsem chodila na přítelův a pak si koupila vlastní, protože fakt vydrží. Zrovna tenhle i docela sladce voní, nepřipadá mi to jako pánská vůně, ale je dost silná.
      Bibi

      Vymazat