středa 2. ledna 2013

Dream girls BB krém

Zdravím,

dnes bych ráda ukázala svůj úplně první bb krém. Kupovala jsem si ho asi před rokem ze stránky cosmetic-love.com ještě společně s Misshou Perfect Cover. A zatímco Misshu už dávno nemám a časem ji vystřídaly další bb krémy od Skin79, SkinFood a BRTC, tak tenhle mi leží na poličce už pěkně dlouho nepoužívaný. 


Dream girls by měl být vhodný pro mladou problematickou pleť, bohužel moc nekryje. Popravdě řečeno, spodní černou tečku se mi spíš podařilo rozmazat než zakrýt. 


Horší ale je, že na mně nepěkně oxiduje. První fotka je vyfocená okamžitě po natření. V tenké vrstvě bb krém oxiduje okamžitě. Druhá fotka je vyfocená asi po dvou minutách. Sice nejsem úplná bledule, ale tohle na mně vypadá opravdu hnusně.




Protože mám problém vyhazovat nevypotřebovanou kosmetiku, snažila jsem se mu najít alespoň náhradní funkci báze/hydratačního krému s SPF pod make-up. No, což o to, to on asi hydratuje, akorát jsem měla pocit, že mi kvůli němu make-up míň vydrží a večer už není moc co odličovat. Co teď s ním... blíží se mu roční výročí od otevření, takže nejspíš konečně poputuje do koše.


Tenhle produkt doporučit nemůžu. Docela dost mě to překvapuje, protože vše ostatní, co jsem od Skin79 zkoušela, mi vyhovovalo - yay pro růžový a zlatý Super Plus BB.

Mmchdm... až při focení obalu jsem si všimla poznámky, že Skin79 je certifikována podle ISO 9001. Jojo, to se nikdy neztratí:)

(Bibi)

Žádné komentáře:

Okomentovat