úterý 22. ledna 2013

"BB cream" Nivea

Ahoj,

tak jsem se rozhodla ještě přidat můj osobní názor na BB cream od značky Nivea. Budu ho brát jako zástupce všech evropských BB creamů, protože všude kolem čtu, že nestojí za nic. Souhlasím a další už proto nechci zkoušet. Ani ze vzorečku.

Na fotce jsou vzorky ze dvou zásilek. Jeden pytlíček je vždy ten světlý a druhý tmavý. 


Tak tedy, barva hrozná, i když to tak na fotce nevypadá. I ten světlejší odstín je do oranžova. Špatně se mi roztíral. Je takový docela hutný, špatně se rozmazává. Četla jsem, že dělá mapy, a podle konzistence tomu i věřím. Vyzkoušela jsem ho pouze na kousku obličeje, pak jsem to vzdala. Ani doma jsem nechtěla být oranžová a připadala jsem si špinavá. Vůně je stejná jako ta obyčejná modrá. Abych to shrnula, tak je to prostě modrá Nivea s kapkou hnědého.

Vzorky jsem si nechala zaslat zdarma ze stránek Nivea. Ale teď už tu asi akci nemají.


Také jsem se pokusila o zkoušku krytí. Ale tečku to jenom rozmazalo. Jak vidíte, tak ho mám po ruce rozpatlaný škaredě. Ale s ním to asi líp nejde.


Jaký je Váš názor na neAsijské BB krémy?

Edit. Při návštěvě Německa jsem získala vzoreček Bébéčka od značky Balea. Tak to jsem fakt zvědavá... :-)

(Káťa)

2 komentáře:

  1. ahoj, já jsem zkoušela jen ten od Garnier, a barva příšerná oranžová. Vzorečky pravých bb od Skin 79 mě nadchly, takže ty bych chtěla pořídit. Na Baleu jsem teda taky zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jak dopoužívám Misshu, tak kupuji Skin 79. Už se těším :-)

      Vymazat